یکشنبه، خرداد ۰۷، ۱۳۹۱

کمپین حمایت از آزادی بیان و شاهین نجفی - نروژ / اسلو 26.05.2012



دوستان ما امروز در این مکان جمع شده ایم تا از هموطن هنرمندمان ، آقای شاهین نجفی حمایت کنیم.
شاهین با کار خودش که صدای ملت رنجدیده ایران بود، خواب فقهای ولایت مدار و تاریک اندیشان دینی در ایران را برآشفت و مرتجعین اسلامی، این فسیلان مفتخور از جمله :
صافی گلپایگانی ، مکارم شیرازی ، نوری همدانی ، جعفر سبحانی ، مسلم ملکوتی ، محمد جعفر منتظری ، رئیس دیوان عدالت اداری برای او حکم ارتداد صادر نمودند.
متاسفانه صدور اینگونه احکام مجرمانه و ضد انسانی در ایران سابقه ای طولانی داشته و همواره از بی مایگان و خشونت طلبان بی منطق برعلیه آزادی خواهان، دگر اندیشان و مخالفان بکار رفته است.






اما استفاده از این حربه پوسیده و انزجار آور اعتقادی، در جمهوری اسلامی در قالب سناریوهای سیاسی – امنیتی   عواقب فاجعه بارتری داشته است.

گرچه مدتهاست که وجدان بیدار جامعه جهانی و کوشش آزادی خواهان ایرانی، مروجین و مسببین خشونت و ترور در ایران را در کنج ذلت و انزوا قرار داده و آنها دیگر مثل گذشته به سادگی قادر به انجام اعمال مجرمانه خود نمی باشند

با این وجود تا رسیدن به شرایط مطلوب، مخالفت جدی و مبارزه پیگیر نیروهای آزادیخواه و دموکراسی طلب در مقابله با این گونه روشهای شرم آور، بسیار ضروری است.

ما فعالین سیاسی مخالف رژیم ننگین جمهوری اسلامی برای پاسداری از حقوق پایه ای انسان از جمله دفاع از آزادی بیان و ابراز اندیشه، فارغ از ترس و وحشت صدور حکم ارتداد و قتل برای شاهین نجفی و هرگونه عملی برای اجرای این حکم ننگین را محکوم می نماییم.

ما برآنیم تا با یاری خداوند ایران، آگاهی و بینش منطقی، اتحاد بین گروهها- روشن اندیشان و کنشگران کیانی و فرهنگی اعلام کنیم :

زمان آن فرارسیده تا دست از برگ درخت اسلامی برداشته و به مبارزه با ریشه این درخت اهریمنی و خانمان سوز بپردازند.

امروز من نه سبز، نه ده ، نه صد، نه هزار بلکه میلیونها ایرانی هستم که بغض هزاروچهارصد ساله خود را با فریاد:

( نه اسلام ، نه قرآن ، جانم فدای ایران ) فریاد خواهم زد.

ایران هرگز نخواهد مرد ، پاینده ایران – پاینده آزادی ./

داریوش وهوشی

اسلو/ نروژ ( مقابل پارلمان )

شنبه 26/05/2012