پنجشنبه، خرداد ۱۸، ۱۳۹۱

تصویری از انفجار عجیب امشب در آسمان شمال غرب ایران


شاهدان عینی در توییتر و سایت های اجتماعی گزارش دادند که انفجاری در آسمان ایران مشاهده شده است. این انفجار به حدی قوی بوده که از گیلان تا تبریز گزارش مشاهده آن ارائه شده است.

یک شکل بزرگ به رنگ سفید مقارن ساعت 22:30 پنج شنبه در آسمان تهران و مشهد مشاهده شد.این شکل که مانند توده ای سفید رنگ بود در حدود ده دقیقه در مساحت تقریبی 1 کیلومتر مربع ماندگار ماند و توسط شهروندان تهرانی به اشکال مختلفی مانند: کلید، لاک پشت و امثالهم مشاهده شد.
این شکل که مانند توده ای سفید رنگ بود در حدود ده دقیقه در مساحت تقریبی 1 کیلومتر مربع ماندگار ماند و توسط شهروندان تهرانی به اشکال مختلفی مانند: کلید، لاک پشت و امثالهم مشاهده شد.

به نظر می رسد این شکل یک آزمایش تبلیغاتی توسط شرکت های داخلی باشد اما در این خصوص تاکنون هیچ نهاد رسمی اطلاعیه ای صادر نکرده است بر اساس همین گزارش پس از ده دقیقه شکل مورد نظر به طرف غرب حرکت کرده و کم کم محو شده است.
این در حالی است که برخی منابع آگاه، وقوع این پدیده را به دلیل برگزاری مانور پدافند غیر عامل در کشور می دانند.
من اهل شهرک اکباتان تهرانم.سایتتونو خیلی دوست دارم که ترجیح دادم چیزیو که منو خیلیا که دور و بر ماشینم بودن دیدیمو واستون پست کنم.
امشب ساعت 10.30 بود که داشتم با خانومم از اکباتان میرفتیم کرج.

چیزی که رو پل ستاری منو خانومم و تمام ماشیتایی که پشت ترافیک دیدیم به قدری واضح بود که هیچ کی شک نداشت که چیزی که بالا سرمون بود یه ufo یا سفینه فضایی بود.شاید از کسای دیگه ای هم بشنوین.ولی ما رو پل ستاری UFO دیدیم.به قدری واضح که خانومم از ترس به گریه افتاد.
بیننده دیگری نیز نوشته است:
در شمال غربی تهران بالای بزرگراه همت ، یک شی سفیددیده شد.‏این شکل توسط افراد مختلف در زاویه های مختلف بصورت کلید یا لاک پشت مشاهده شد

براساس گزارش واصله این شکل حدود ده دقیقه بعد بصورت یک توده سفید پخش شد و به سمت غرب محو شد.