شنبه، خرداد ۱۳، ۱۳۹۱

هفته ارتحال امام اصلاح‌گر اعدام‌گر ...گر

image
محمود گفت: «امام خميني(ره) به تك‌تك انسان‌ها عشق مي‌ورزيد و حتي نسبت به دشمنانش كينه‌اي در دل نداشت و اگر با شياطين و مستكبران به مقابله برخاست، فقط براي اصلاح آنان و كسب رضاي الهي بود»...پس این چند هزار نفری که همان اول بسم‌الله بعد از انقلاب اعدام شدند و چند هزار نفری هم که در سال ۶۷ اعدام شدند که گفته می شود جنازه هاشان با ماشین حمل گوشت به خاوران منتقل شد، «فقط برای اصلاح آنان و کسب رضای الهی بود» و ما خبر نداشتیم!

اعدام می‌کنیم تا اصلاح شوند!


باز دوباره "خرداد" شد و از سه هفته قبل این کانال می‌زنیم ارتحال، آن کانال می‌زنیم ارتحال، این روزنامه ارتحال، آن مجله ارتحال، به خدا ارتحال گرفتیم از دست این‌ها... که سه هفته است دادار دودور راه انداخته‌اند که امام ارتحال گرفت و مُرد!

حالا هفته پیش روزنامه کیهان در تیتر یک خود خطاب به امام راحل برداشته بزرگ نوشته که «وعده تو راست بود جهان اسلام بیدار شد»

اولا این حرفها یعنی چی که «راست بود» و خب ما اینجا اصلا قصد نداریم وارد حاشیه بشویم و به خود خوانندگان عزیز واگذار می کنیم که خودش بنشیند کلاه خودش را قاضی کند و فکر کند ببیند درست است که «راست بود و ...»

بعدش هم این که ملت لیبی بعد از ۴۰ سال ریختند بابای قذافی را در آوردند و چاقو در ماتحتش کردند و الان هم در سوریه دنبال این هستند که به نحوی چپق بشار اسد و دار و دسته‌اش را چاق کنند، همه این‌ها حتماً طبق وعده امام راحل بوده است دیگر!!؟

احمدی‌نژاد هم که اصلا زمان امام راحل تازه به سن بلوغ رسیده بوده و سیبیل در آورده بوده گفته «امام خميني(ره) به تك‌تك انسان‌ها عشق مي‌ورزيد و حتي نسبت به دشمنانش كينه‌اي در دل نداشت و اگر با شياطين و مستكبران به مقابله برخاست، فقط براي اصلاح آنان و كسب رضاي الهي بود»

هیچ کس هم نبوده که از احمدی‌نژاد بپرسد که ببخشید اخوی این «اصلاح آنان و کسب رضای الهی» که گفتی یعنی چه؟

و البته سوالی که در اینجا پیش می آید این است که پس این چند هزار نفری که همان اول بسم‌الله بعد از انقلاب اعدام شدند و چند هزار نفری هم که در سال ۶۷ اعدام شدند که گفته می شود جنازه هاشان با ماشین حمل گوشت به خاوران منتقل شد، «فقط برای اصلاح آنان و کسب رضای الهی بود» و ما خبر نداشتیم!

یعنی در واقع امام راحل تقریباً هفت-هشت هزار نفر را برای کسب رضای الهی کشته است تا آنها را اصلاح کند!

ما را باش فکر می‌کردیم اینها را بی‌گناه اعدام کرده‌اند و جنازه‌هاشان را هم به خانواده‌ها نداده‌اند...


چه کسی حولای را کشت؟

ما که آخر نفهمیدیم این جنایت اخیر در حولای سوریه را کدام بی پدر و مادری رقم زده است.

یکی می گوید بشار اسد کما فی السابق مشغول قصابی است از آن طرف روزنامه کیهان، در یادداشتی با عنوان «عامل حولای سوریه همان عامل قانای لبنان»، ماجرای کشتار کودکان در سوریه را به گردن اسراییل انداخته است.

تهران امروز هم که توسط دار و دسته دکتر خلبان شهردار قالیباف اداره می‌شود نوشته که سلفی ها؛ عاملان جنایت الحوله، و مدعی است که کشتار کودکان در سوریه کار نیرو های طرفدار القاعده است.

باجناق ما هم که می گوید منبع موثق دارد که از 5 روستای حولای که سه تا از آن مخالف اسد است و دو تای آن طرفدار بشار اسد است هر چه کشته پیدا شده است مال سه تا روستای مخالف بشار بوده و نتیجه می گیرد این جنایت هم کار همین بشار اسگ پدر سگ است!

دور و بری‌های مبارک و بخت مصری‌ها

یعنی این مصری‌ها دست ما را از پشت بسته‌اند جان شما!

مدتی زور زدند و بکش بکش راه انداختند که مبارک باید برود! و خلاصه مبارک هم به میمنت و مبارکی تشریف بردند و بعد ملت گفتند که هر چه کشیدیم از دست این دور و بری‌های مبارک بود!

حالا البته این که چه «کشیدند» را هنوز مشخص نکرده‌اند اما هر چه کشیدند معلوم است که جنس‌اش اعلا بوده و تاثیر خودش را گذاشته چرا که بعد از ماه‌ها که «مبارک باید برود و این‌ها» بالاخره انتخابات برگزار کردند و ملت هم نه گذاشت و نه برداشت صاف رفت به “احمد شفیق” رفیق شفیق حسنی مبارک رای داد و ایشان هم با صعود جنجالی به مرحله دوم انتخابات می رویم که داشته باشیم که همان دور و بری‌های حسنی مبارک که هر چی کشیده بودند! از آن ها بود الان قرار است یک سری جنس جدید برای مصری‌ها بیاورد تا دور هم بکشند!

حالا این وسط این احمد شفیق که به همراه محمد مرسی، کاندیدای جریان اسلامگرا به دور دوم رفته است صدای روزنامه کیهان درآمده که با این اتفاق «چگونگی و اصل برگزاری انتخابات سالم و آزاد را با ابهاماتی مواجه ساخته‌است».

دلیلشان هم این است که حضور احمد شفیق در عرصه انتخابات به دلیل عدم ارائه برنامه و تبلیغات مناسب کمرنگ‌تر از دیگر رقبا بود.

حالا تا الان می‌گفتند که احمدی نژاد به دلیل حضور کم رنگ در تبلیغات رای آورده است اینجا گیر داده‌اند به این بدبخت که چرا احمد شفیق حضور کم‌رنگ داشته است!

کیل بیل در مجلس نهم

یادش به خیر مرحوم مجلس هشتم هر چه نماینده مشنگ و خوشمزه بود در آن جمع شده بود و چه ماجراهای بامزه‌ای از این مجلس در همین‌جا گفتیم و دور هم خندیدیم! اما مجلس هشتم هر چه داشت فقط نماینده‌ای که با بیل کسی را کشته باشد نداشت که الحمدلله و المِنَه در مجلس نهم این یک رقم را هم مسئولان اضافه کرده‌اند.

رسانه‌های خبری هفته قبل خبر دادند که حجت الاسلام والمسلمین حبيب برومند داشقاپو که در سال ۱۳۶۹ در يک دعوای روستايی بر سر آب، به اتفاق سه برادر خود به منزل يک روستايی ديگر هجوم آورده و در درگيری به وجود آمده، جوانی ۱۹ ساله را با ضربات بيل به قتل می‌رساند اکنون «به عنوان منتخب مردم به مجلس راه يافته است!!

باور کنید من اول که این خبر را خواندم تا یک ربع کف آشپزخانه کف از دهانم خارج می‌شد از بس که خندیده بودم و منزل جان به فریاد آمد!

خدا وکیلی تصور کنید طرف روحانی بوده، عبا و عمامه را زیر بغل زده و یا علی از تو مدد با بیل به سراغ همسایه رفته و ...

بعد همین ایشان الان نماینده مجلس است و قرار است در بالاترین رکن قانون گذاری کشور حساس‌ترین تصمیمات اقتصادی، بین‌المللی و سیاسی را اتخاذ کند و از حقوق مردم هم بلا نسبت دفاع کند!

یعنی این قسمت خبر که ایشان با بیل.... خیلی خنده‌دار است!

یادش به خیر برنامه ساعت خوش مهران مدیری که در یک آیتم سعید آقاخانی، اخبار می خواند و ما چه قدر می‌خندیدیم: «مردی با بیل مادر زنش را کشت!»


خدا به شلوار تروریست‌ها رحم کرد

اگر بنده‌ی هفته‌زاده از جمله مسئولین دست اندر کار بودم حتما اعلام یک جشن عمومی و نماز شکرانه‌ای به مناسبت لو رفتن طرح ترور دیپلمات‌های هفت کشور توسط جمهوری اسلامی می‌کردم!

واقعا خدا را شکر که عملیات ترور هفت دیپلمات از سوی پت و مت های گمنام امام زمان، لو رفته وگرنه معلوم نبود این بار خشتک هر کدامشان را باید از روی کدام درخت پایین می‌آوردیم و دست و پاهای این برادران زحمت‌کش تروریست را با خاک انداز از کف کدام خیابان جمع می‌کردیم!

دو تا ترور قبلی که خاطرتان است؟

اولی منصور ارباب سیار که پلیس‌ها را با تروریست‌ها اشتباه گرفته بود و وارد معامله با ماموران سازمان سیا شده بود و پاک آبرو و حیثیت همه تروریست‌ها را برد و دومی هم که در تایلند! طفلک این برادر تروریست‌مان قبل از ترکیدن بمب، خودش ترکید و شلوارش روی شاخه‌های درخت تاب می‌خورد و خودش هم از کمر به پایین مرخص و به دو قسمت مساوی تقسیم شده بود!

حالا هفته پیش روزنامه آمریکائی درباره دست داشتن ایران در طرح ترور دیپلمات های هفت کشور، زمان این طرح را نوامبر ۲۰۱۱ ذکر کرده و مدعی شده بود که طرح ترور لو می رود چون پیامی به متیو بریزا سفیر آمریکا در آذربایجان مخابره می شود و او را از اقدامات تروریستی آگاه می کنند.

خب سوژه های مورد نظر که هیچ اصلا فرقی به حالشان ندارد ولی واقعا خدا به شلوار تروریست‌های عزیزمان خیلی رحم کرد!


"امام فنری" به بازار آمد

امام مقوایی که خاطرتان است؟ بعد از آن هم امام خامه‌ای که به همت مسوولان دانشگاه امیرکبیر تهیه شد و دانشجویان هم نامردی نکردند و امام را تا ته خوردند! البته در این میان چند امام مختلف مانند امام برفی و این ها هم بود که مورد استقبال هموطنان عزیز قرار گرفت.

اخیراً هم یک امام جدید و ۲۰۱۲ وارد بازار امام شده به نام «امام فنری» که این امام قابلیت پرش به قدرت یک جوان ۲۵ ساله را دارد و کلا این امام برخلاف امام مقوایی و امام خامه ای و امام برفی، این یکی خیلی انرژیک است و اصلا یک جا بند نمی شود!

ماجرای این امام فنری هم از اینجا شروع شد که هفته پیش خاطره ای از دیدار دکتر محمد ابراهیم باستانی پاریزی ، استاد ممتاز دانشگاه تهران به همراه جمعی از اساتید بنام و معروف با امام راحل که برای جلوگبری از تعطیل شدن دانشگاه ها، در سال اول انقلاب 57 انجام گرفته بود نقل شده که البته خیلی مهم نیست اما این جای خاطره خیلی مهم است که یکی از حاضران تعریف کرده که : «نکته ای که یادم مانده و مخصوصاً به آن توجه داشتم، این بود که در طول این مجلس که بیش از دو ساعت شد، همه ما روی زمین نشسته بودیم. خود امام خمینی هم بر زمین نشسته بود. وقتی جلسه تمام شد، ما با اینکه پیر نبودیم، با دشواری از جایمان برخاستیم، ولی آیت الله خمینی، مثل فنر از جای خودش بلند شد و با سرعت رفت. گویی جوان 25 ساله ای یک دقیقه بر زمین نشسته بود و بعد هم برخاست و رفت!»

شعر مربوطه: این امامه... یا فنره... فِرِش بده وُ فِرِش بده!