شنبه، مرداد ۰۷، ۱۳۹۱

حکومتهای اشغالگر هم چنین نمیکنند که این نامردمان با دیار ایران میکنند!

خشك شدن زاينده رود، گردشگران را از اصفهان دور كرده است :

رئيس شوراي شهر اصفهان گفت: ‌اصفهان در بعد ميراث فرهنگي درك نشده است و تخريب آثار تاريخي آن زنگ خطري براي مسئولان است.
عباس حاج رسولي‌ها در گفتگو با ايلنا، با ابراز تأسف از اينكـه وضعيـت گـردشگـري اصفهـان در شـرايـط مطلوبي نيست، اظهار كرد: ‌متأسفانه گردشگري ما متولي دلسوزي ندارد (از این بچه سید باید پرسید کدام قسمت مسئول دلسوز دارد ؟!)و در چند سال اخير مديريت شهري و سازمان‌هاي مــردم نـهــاد بــراي حفـظ گـردشگـري در ايـن شهـر تـلاش كردند.( چه کردند؟ جز این که چهار خطه لوله به قطر دو متری آب زاینده رود را به یزد و رفسنجان و قم ارسال نمودند!)  ‌وي با اشاره به خشك شدن زاينده‌رود، افزود: از زماني كه زاينده رود خشك شده است حتي ساكنان بومي نيز علاقه‌اي براي ديدن اين رودخانه خشك شده ندارند، قـطـعـاً بسياري از گردشگران براي ديدن اين رودخانه به اصـفـهان مي‌آمدند كه با خشك شدن آن ديگر انگيزه‌اي ندارند. رئـيـس شـوراي شـهـر اصـفهان با بيان اينكه بي‌توجهي به صنعت گردشگري مختص شهر اصفهان نيست و در همه شهرهاي تاريخي ديده مي‌شود، تصريح كرد‌: زاينده رود با بي‌مهري مسئولان، خشك شده است و با توجه به تكرار آن در چند سال اخير اميدي به پر شدن زاينده رود وجود ندارد. ( مهر مسئولان در فلسطین است و لبنان و حسن نصر اله! )
حاج رسولي‌ها با اشاره به اينكه اصفهان بيش از شش هزار اثر تاريخي دارد، تأكيد كرد‌: دولت براي حفظ و مرمت اين آثار بايد بودجه خوبي را تخصيص دهد اين در حالي‌است كه رقم تخصيص يافته در اين بخش خيلي ناچيز و اندك اسـت واقـعـاً جاي تأسف دارد ( بله جای تاسف دارد چون سرمایه ملی در راه گسترش اسلام صرف میشود و ...) آثار تاريخي شهر اصفهان نابود مي‌شوند و مسئولان نسبت به آن بي‌توجه هستند.
وي ادامه داد: اصفهان از نظر درآمدزايي در بخش مالياتي اول اسـت، امـا در زمـان تخصيـص بـودجـه كشوري جزء شـهـرهـايـي اسـت كه در اولويت قرار ندارد (شما انگار خوابی! رژیم اشغالگر است، اولویت اول او خارج از ایران است!!)و سرانه ملي استان بسيار اندك است.
رئيس شوراي شهر اصفهان به برخي از آثار تاريخي اين شهـر كـه در حال نابودي است اشاره كرد و گفت: ‌براي نگهداشت و احياي آثار تاريخي شهر اصفهان بايد هر ساله بودجه مناسبي تخصيص يابد. البته مديريت شهري براي احياي بافت‌هاي تاريخي شهر ورود جدي داشته و اوراق مشاركتي را نيز در اين زمينه انتشار داده است. ( بله از جیب ملت ببرید) 
حاج رسولي‌ها با بيان اينكه اصفهان از نظر ميراث فرهنگي درك نشده است، ( شازده میتونی بگی کجا درک شده که این دومی باشه !)از بين رفتن آثار تاريخي را زنگ خطري براي مسئولان دانست و تصريح كرد: ‌كاهش گردشگران اصفهان در چند سال اخير مسئله‌اي است كه به اين شهر آسـيـب جـدي وارد كرده است، بي‌شك مديريت شهري وظايف مهمتري دارد و نمي‌توان ورود كافي به اين مسئله داشته باشد. ( از وظایف مدیریت ایشان موی خانم ها و زیرپوش آقایان و جدیداً هم روزه خواری است !)
زمانی که پست ترین قشر جامه به مسند قدرت برسند چیزی بهتر از این نخواهد شد!