دوشنبه، مرداد ۰۹، ۱۳۹۱

چرا رژیمی که در حل مشکلات جمعیت کنونی کشور درمانده است، بدنبال سياست‌هاي افزایش جمعیت است؟

رييس مركز امور زنان و خانواده رياست‌جمهوري :
 كاهش جمعيت فاجعه‌يي است كه توسط استكبار با هدف فروپاشي مسلمانان در ايران طراحي شده است!!
مجتهدزاده در پاسخ به اينكه با اين اوضاع معيشتي و اقتصادي، مردم چگونه مي‌توانند از پس تامين فرزند بيشتر برآيند، گفت: «وقتي رهبر يك جامعه اعلام مي‌كند كه نياز به افزايش جمعيت داريم، قطعا تمهيداتي براي آن انديشيده است.»
رييس مركز زنان از تدوين كتاب شكوه همسرداري به جاي تنظيم خانواده در دانشگاه‌ها خبرداد و گفت: «با توجه به فرمايشات مقام معظم رهبري مبني بر تغيير سياست‌هاي كاهش جمعيت، مركز امور زنان در ستاد ملي خانواده بررسي‌هايي را انجام داد كه براساس آن به جاي كتاب تنظيم خانواده در دانشگا‌ه‌ها كتاب شكوه همسرداري از سال تحصيلي جديد تدريس شود. به جز اين كتاب دو كتاب ديگر تهيه شده كه با انجام اصلاحاتي در دستور كار دانشگاه‌ها براي تدريس قرار مي‌گيرد. دولت برنامه‌هاي مختلفي را براي رسيدن به برنامه افزايش جمعيت در دستور كار خود قرار داده است. كاهش جمعيت در شرايط فعلي كشور فاجعه‌يي است كه توسط استكبار مطرح شده و با هدف فروپاشي جمعيت مسلمانان در ايران طراحي شده است،

در حالي كه همين كشورها خودشان به سمت افزايش جمعيت مي‌روند، از اين رو ضروري است، قوانين اصلاح شده و تدابيري در اين مورد انديشيده شود.»
با وجود آنكه سازمان ثبت احوال كشور روز گذشته اعلام كرد كه افزايش طبيعي جمعيت در كشور از ابتداي سال جاري تاكنون 342 هزار و 137مورد بوده و اكنون، 40 درصد جمعيت كشور در گروه سني 30 تا 64 ساله و 33 درصد در گروه سني 25 تا 29 ساله و 5/4 درصد در گروه سني 65 سال به بالا قرار دارند، علاوه بر آنكه 24 درصد از كل جمعيت را گروه سني 20 تا 29 ساله، به عنوان جمعيت در معرض اشتغال، ازدواج و نيازمند مسكن تشكيل مي‌دهند، همچنین نرخ رشد جمعيت در سال 91، 3/2 درصد بوده اما دكتر عليرضا مصداقي‌نيا، معاون بهداشت وزارت بهداشت گفت: «وزارت بهداشت هيچ برنامه‌يي براي كنترل جمعيت ندارد و چنين سياستي اگر در گذشته نيز وجود داشته، اكنون منسوخ است. فرهنگ بومي ما با داشتن پنج تا شش فرزند سازگارتر است و برنامه سلامت خانواده جايگزين برنامه تنظيم خانواده مي‌شود!

"باید به این خانم به اصطلاح کارشناس یاد آور شد: راهی که شما پیش گرفته اید برای نابودی این ملت و این سرزمین است، ایران را به یک کشور مصرف کننده بدل نموده اید و بدنبال ایجاد یک بازار مصرف یکصدو بیست یا دوست میلیونی هستید! کشوری شلوغ با جمعیت جوان که انواع نیازها را دارد. دیگر چگونه میتوان پاسخگوی این همه متقاضی بود!
آنوقت ایران تبدیل به پاکستانی دیگر میشود و شما همین را میخواهید، از طرفی با شرایط فعلی شخصی که دارای چند فرزند شد تمام فکر و ذهن و وقتش صرف سیرکردن شکم فرزندانش است و دیگر وقتی ندارد به مسائل سیاسی مملکتش بپردازد و موی دماغ اشخاصی چون شما شود! "