سه‌شنبه، مرداد ۱۰، ۱۳۹۱

خودسوزی جوان ۲۴ ساله مقابل چشم شهردار ملارد

imageجوانی ۲۴ ساله که گفته شده سرپرست خانواده خود و دارای دو خواهر نابینا بوده، پس از پاسخ رد شنیدن به درخواست استخدامش در بخش خدمات، در محوطه ساختمان شهرداری ملارد و جلوی دفتر شهردار این شهر اقدام به خودسوزی کرد.
به گزارش بازتاب به نقل از «اعتماد» این جوان خواهان استخدام در بخش خدماتی بود، اما پس از آنکه در این خصوص موفق نمی‌شود «یک مخزن چهار لیتری بنزین تهیه و پس از آن جلوی دفتر شهردار اقدام به خودسوزی می‌کند.»
در همین حال شاهین کلانتری، شهردار ملارد با تایید این خبر گفته است که این جوان «حال روحی مساعدی نداشته است.»
شهردار ملارد در خصوص این حادثه گفت: «این فرد از چند روز گذشته برای کار به شهرداری مراجعه کرده بود تا اینکه دیروز پس از مراجعه به دفتر من شخصا دستور جذب او را به یکی از مناطق در زمان نیاز دادم. تا آن زمان قرار شد به طور موقت با یکی از پیمانکاران کار کند اما او اصرار داشت در همین لحظه و در قسمت مدیریت پسماند جذب شود که عملا امکان این کار وجود نداشت.»

وی افزوده است: «در حال خارج شدن از ساختمان بودم که دیدم یک گلوله آتش در حال دویدن به سمت من است، ظاهرا قصد داشت مرا هم آتش بزند. در آن لحظه با همکاری افرادی که در آن صحنه حضور داشتند او را به بیمارستان منتقل کردیم.»
گفتنی است این جوان سرپرست خانوار و دارای یک مادر پیر و دو خواهر نابیناست و هم اکنون نیز در بیمارستان شهریار بستری و حال عمومی وی نیز «خوب» توصیف شده است.تصویر شاهین کلانتری، شهردار ملارد