اگر سایپا و ایران خودرو توییت میکردند و اخبار مربوط به خود و طرفدارانشان را به دیگر مشتریها اعلام میکردند، تعجب نمیکردید روزی سایپا شروع به تبلیغ ایران خودرو کند؟ برای برگرکینگ و مکدونالد، دو رقیب قدیمی اتفاق مشابهی افتاده است.
دیروز بیشتر از ۸۰ هزار نفری که توییت های برگرکینگ را دنبال میکنند با تبلیغات مکدونالد در آن مواجه شدند. مدتی پس از آن لوگوی مک دونالد جای برگرکینگ نشست.
بعد از این اتفاقات بود که شرکت برگرکینگ از توییتر خواست تا این دسترسی را معلق کند.
برگر کینگ میگوید بر روی صفحه فیسبوک خود متن عذرخواهی را منتشر کرده است. بعد از این اتفاقات توییتی جالب روی صفحه برگر کینگ منتشر شد: «ما این اکانت را به مکدونالند فروختهایم!»
این اتفاق حدود ۱ ساعت به طور انجامید و توییتر بعد از حدود ۱ ساعت این دسترسی را قطع کرد. هنوز مشخص نیست چه کسی مسوول این اتفاق است.
این اتفاق بعد از رسوایی مربوط به اروپا پیش آمده که تعداد زیادی گوشت اسب به جای گوشت گاو در ۱۲ کشور اروپایی توزیع شده است.
برگر کینگ گفته است ارتباط خود را با برخی تامین کنندگان گوشت به خاطر احتیاط بیشتر قطع کرده است.