سه‌شنبه، اسفند ۰۱، ۱۳۹۱

حمله روح‌الله حسینیان به احمدی‌نژاد: با اشاره‌ای شمشیر می‌کشیم


روح‌الله حسینیان، از حامیان سرسخت دولت در نطق امروز خود در مجلس، با بیان اینکه «با هیچکس عقد اخوت نبسته‌ایم» خطاب به محمود احمدی‌نژاد گفت: «همان شمشیری را که به دفاع از مسوولین کشیده‌ایم با اجازتی یا اشارتی بر روی‌‌ همان فرد خواهیم کشید.»

به گزارش خبرآنلاین روح‌الله حسینیان، نماینده مردم تهران در مجلس گفت که «صریحا اعلام می کنم ما با هیچ کس عقد اخوت نبسته‌ایم. رابطه ما با اشخاص بر اساس نسبت آنها با رهبری است و هر کس این نسبت را فاصله بیندازد، ما به همان نسبت از او فاصله می‌گیریم و باید همگان بدانند که ما همان شمشیری را که به دفاع از مسوولان کشیده‌ایم با اجازتی و اشارتی بر روی همان فرد خواهیم کشید. اعلام می‌کنیم نه از گذشته خویش پشیمانیم و نه بر موضع فعلی سرافکنده.»
این نماینده که از حامیان سرسخت دولت است، پس از جلسه استیضاح وزیر کار و تنش بین لاریجانی و احمدی‌نژاد گفت: «تجربه این چند روز که ارزان به دست نیامد، باید الگوی پیش روی ما باشد. با دادن اطلاعیه و بیانیه گرچه لازم است، ولی کافی نیست. باید در عمل نشان دهیم که تابع ولایت هستیم. هیچ کس برنده این اتفاقات نبود، خصوصا که باعث تاثر نایب حجت خدا شدیم.»
وی افزود: «استراتژی رهبری؛ اتحاد قوا و آرامش داخلی است. رهبری قبلا جزییات این اتحاد را اعلام کرده‌اند و گفته‌اند: جواب «های»؛ «هوی» نیست. در اختلافات باید یکی کوتاه بیاید. بنابراین هر کس که این استراتژی را با هر بهانه به نام حق مجلس یا حق دولت یا حق قوه قضاییه بخواهد بر هم زند محکوم است. گرچه شروع کننده گناهکار تر است اما پاسخ دهنده نیز از امر رهبری تخطی نموده است.»
گفتنی است حسینیان در پایان نطق خود هم به درخواست نمایندگان دو بار شعار «زنده باد اسلام» را بیان کرد. پیشتر شعار «زنده باد بهار» با واکنش و انتقاد اصول‌گرایان مواجه شده بود.