جمعه، فروردین ۰۲، ۱۳۹۲

آغاز سال نو همراه با نعره جنگ طلبی رهبر: اگر اسراییل غلطی بکند، جمهوری اسلامی تل آویو و حیفا را با خاک یکسان خواهد کرد

آغاز سال نو همراه با نعره جنگ طلبی رهبر: اگر اسراییل غلطی بکند، جمهوری اسلامی تل آویو و حیفا را با خاک یکسان خواهد کرد
 سیدعلی خامنه ای رهبر جمهوری اسلامی طی سخنانی در شهر مشهد، یک بار دیگر بر دشمنی رژیم ایران با کشور اسراییل تأکید کرد و گفت: «زمامداران اسراییل گاهی ایران را تهدید می کنند اما به نظر می دانند که اگر غلطی بکنند جمهوری اسلامی تل آویو و حیفا را با خاک یکسان خواهد کرد».
به گزارش خبرگزاری ایسنا، خامنه ای در این سخنان، با تناقض گویی از سوی تأثیر تحریم ها را انکار نکرد و از سوی دیگر گفت: «اگر تحریم نبود، به توفیقات دست پیدا نمی کردیم» بدون اینکه بگوید این «توفقیات» کدام هستند.

خامنه ای در سخنانی متوهمانه و بیمارگونه و سراپا دروغ درباره پیشرفت های علمی و فنی کشور که دنیا را انگشت به دهان کرده است و هم چنین در مورد سیاست های موفقیت آمیز و پیروزمندانه جمهوری اسلامی در همه عرصه ها، یک سری ادعا را بدون ارائه هیچ مستند و دلیلی ردیف کرد و به این نتیجه رسید که زندگی مردم در ایران خیلی «خوب» است و برای این زندگی خوب لازم نیست «زیر سایه آمریکا» رفت.
 سیدعلی خامنه ای برنامه اتمی جمهوری اسلامی را به طور کلی به «غنی سازی» محدود کرد و گفت: «ایران فقط می خواهد حق طبیعی غنی سازی از طرف دنیا برای ایران شناخته شود و کشورهای مدعی اعتراف کنند که ایران حق غنی سازی را دارد... آمریکا اعتراف کند که حق غنی سازی برای ما وجود دارد» و افزود که در عوض «مقررات آژانس بین المللی هسته ای هست و ما در چارچوب این مقررات هستیم و هیچ نگرانی ای برای اعمال این مقررات نداشته ایم». 
خامنه ای  سخنان طولانی خود را که در آن  جز یکسان کردن تل آویو و حیفا با خاک، پیام مهم دیگری وجود نداشت با نصحیت های تکراری درباره انتخابات ریاست جمهوری که قرار است اواخر بهار امسال برگزار شود به پایان برد.