فیسبوک اعلام کرد بخش نیوزفید خود را برای اولین بار با تغییرات عمده بازطراحی کرده است. مارک زوکربرگ، مدیرعامل فیسبوک معتقد است که ایجاد سرویس «نیوزفید» یکی از مهمترین دستآوردهای فیسبوک است.
به گزارش سیبیاس، روز پنج شنبه فیسبوک اعلام کرد بخش نیوزفید خود را برای اولین بار با تغییرات عمده بازطراحی کرده است.
فیس بوک میگوید این نتیجه یک سال کار ۷۰ مهندس و طراح است.
مارک زوکربرگ، مدیرعامل فیسبوک گفته است: «نیوزفید یکی از مهمترین سرویسهایی است که ایجاد کردهایم.»
نیوزفید از سال ۲۰۰۶ تا امروز به مدت ۶ سال بیتغییر مانده بود و نیاز به ارائه یک نسخه جدید جذاب و جالبتر حس میشد. آنها اعلام کردهاند میخواهند این تجربه را برای کاربران جذابتر کنند.
جین جاستیس لی بروک و گروه محققان او برای یافتن طراحی مناسب به صورت چهره به چهره با کرابران زیادی در فیسبوک گفتگو کردهاند تا به طراحی مطلوب دست پیدا کنند.
مغشوش بودن صفحه فیسبوک که با امکانات اضافه شده به آن بارها شلوغتر از قبل شده بوده است، اولین چیزی بود که کاربران خواستار رفع آن بودهاند.
مدیر این پروژه گفته است: «ما روی این پروژه نزدیک به یک سال و هر روز بین ۱۲ تا ۱۶ ساعت کار کردهایم.»
مارک زوکربرگ و قائم مقام او، کریس کاکس به صورت هفتگی با این تیم در ارتباط بودهاند تا به نتیجه نهایی برسد. در این طراحی جدید عکسها و محتوا بزرگتر خواهند بود و بقیه چیزها به نوارهای جداگانه منتقل شدهاند.
فیس بوک میگوید این نتیجه یک سال کار ۷۰ مهندس و طراح است.
مارک زوکربرگ، مدیرعامل فیسبوک گفته است: «نیوزفید یکی از مهمترین سرویسهایی است که ایجاد کردهایم.»
نیوزفید از سال ۲۰۰۶ تا امروز به مدت ۶ سال بیتغییر مانده بود و نیاز به ارائه یک نسخه جدید جذاب و جالبتر حس میشد. آنها اعلام کردهاند میخواهند این تجربه را برای کاربران جذابتر کنند.
جین جاستیس لی بروک و گروه محققان او برای یافتن طراحی مناسب به صورت چهره به چهره با کرابران زیادی در فیسبوک گفتگو کردهاند تا به طراحی مطلوب دست پیدا کنند.
مغشوش بودن صفحه فیسبوک که با امکانات اضافه شده به آن بارها شلوغتر از قبل شده بوده است، اولین چیزی بود که کاربران خواستار رفع آن بودهاند.
مدیر این پروژه گفته است: «ما روی این پروژه نزدیک به یک سال و هر روز بین ۱۲ تا ۱۶ ساعت کار کردهایم.»
مارک زوکربرگ و قائم مقام او، کریس کاکس به صورت هفتگی با این تیم در ارتباط بودهاند تا به نتیجه نهایی برسد. در این طراحی جدید عکسها و محتوا بزرگتر خواهند بود و بقیه چیزها به نوارهای جداگانه منتقل شدهاند.
یکی از مسوولان این تغییرات گفته است وقتی که میلیونها میلیون کاربر هر روز به یک صفحه سر میزنند، تغییر دادن آن و رضایت افراد مختلف با دیدگاه های مختلف کار بسیار سختی است.
بیش از یک میلیارد شهروند فیسبوک، با مشاهده این تغییرات در آینده چه احساسی خواهند داشت؟
بیش از یک میلیارد شهروند فیسبوک، با مشاهده این تغییرات در آینده چه احساسی خواهند داشت؟