سه‌شنبه، اردیبهشت ۱۰، ۱۳۹۲

ششمین سالگرد حرکت جنبش ملی ماهستیم را برهمگان شادباش می گوییم

دوستان، یاران، اعضاء و همراهان گرامی :
جنبش ملی ماهستیم  وارد ششمین سالروز تاسیس خود می شود.
پیشاپیش  برای این روز عزیز و فرخنده به تک تک شما ایران بانان شجاع و دلیر شاد باش گفته و ایستادگی شما را در راه خواسته ها و اهداف جنبش که همانا آزادی ایران زمین از چنگال تازی پرستان جمهوری اسلامی و سربلندی ملت ایران است را می ستایم.
یاران گرامی ما با قدرت در راهی که قدم گذاشته ایم ادامه می دهیم  و آنچنان که شاهد هستیم آینده این حرکت هر روز روشنتر از روز قبل است و بر این نکته اصرار داریم که:
هستم اگر می روم   گر نروم نیستم
*توجه شما را به این نکته متذکر می شوم که جنبش ملی ماهستیم در این عمر کوتاه ( پنج سال) خود کارهای بزرگی را در زمینه مبارزات سیاسی ملت ایران به انجام رسانده و تاثیرات شگرفی را در سطح فرهنگی در بین مردم داشته است.
در این رابطه و به مناسبت این روز بهترین هدیه را متن سخنان یکی از جوانترین یاران  در اولین سالگرد جنبش ملی ماهستیم دیدم، که با فیلم آن تقدیم به شما سروران گرامی می شود.
 با آرزوی سلامتی و بهروزی برای گلناز عزیز
گلناز ۱۱ ساله می گوید:
« از اینکه افتخار دارم  سالگرد جنبش عزیز ماهستیم را به یاران جنبش تبریک گویم خوشحالم.
من مفتخرم و به خود می بالم که عضو جنبشی هستم که یاران آن مظهر استقامت، پایداری، شجاعت، راستگویی و تمام خصایص پسندیده می باشند.
من خوشحالم که جزء جنبشی هستم که خصم و نامردان تمام ابزار و تواناییش را به کار برد که این صدای عظیم و مردمی را خاموش کند ولی این خواسته را به گور برده و می برد.
ما در مکتب جنبشی بزرگ شده ایم که با دشمنان با زبان مهر صحبت می کنیم.
امیرهمایون من در آستانه این روز بزرگ و عظیم به این فرصتی که نصیبم شده بسنده می کنم و چون بقیه یاران در انتظار سخن با شما می باشند آنرا کوتاه می کنم.
انتخابات نه
به امید برافراشته شدن پرچم زیبای شیروخورشید بر فراز میدان شهیاد.
ماهستیم ماهستیم ماهستیم »