شنبه، تیر ۲۹، ۱۳۹۲

پروژه جنی کردن دفتر رییس جمهور!


ماجرای از این قرار است که احمدی‌نژاد برای این که ملت دلتنگش نشوند و چهار سال دیگر با او حال کنند رفته از توی قوانین یک چیزی تاسیس کرده به اسم دفتر رئیس جمهوری سابق در نهاد ریاست جمهوری بعدی!


عرض نکرده بودم؟ حالا ببین آخر سر برای بیرون کردن احمدی‌نژاد و دوستان از پاستور اگر کار به بیل مکانیکی نکشید!
مموتی که در این هشت سال تقریبا ۹۰ درصد قوانین رایج مملکت را به «سامانه چپ خود» هم به حساب نیاورده بود حالا رفته گشته یک قانونی درآورده هلو! (با کامران باقری لنکرانی اشتباه نشود)
ماجرای از این قرار است که احمدی‌نژاد برای این که ملت دلتنگش نشوند و چهار سال دیگر با او حال کنند رفته از توی قوانین یک چیزی تاسیس کرده به اسم دفتر رئیس جمهوری سابق در نهاد ریاست جمهوری بعدی!
بدین ترتیب احمدی‌نژاد تلاش دارد تا نقش موی دماغ حسن روحانی را بازی کند و ظاهراً ول کن معامله دکتر هم نیست!
جالب این که هشت سال پیش که احمدی‌نژاد و دوستان تشریف فرما شدند، بعد از شخم زدن کل مدیریت دولت خاتمی از آبدارچی تا تدارکاتچی، حتی یک دفتر فسقلی که سیدممد در اختیار داشت را هم از او گرفت و خروجی را نشانش داد و گفت: به سلامت!
حالا این که این دفتر تاسیس بشود یا نه به کنار مسئله اصلی اینجاست که گویا اعضای دفتر سابق ریاست جمهوری جمعی از مدیران زحمت کش دولت نهم و دهم هستند که الان بیم آن می‌رود یک وقت حسن روحانی را جنی نکنند!
شنیده ها حاکی است که عباس غفاری (جن گیر دولت)، جمشید بسم الله (مسئول تعیین نرخ ارز) و جمعی از رمال ها و مارگیرها و زورگیرها از هم اکنون در دفتر سابق ریاست جمهوری مستقر شده اند و مشغول کار گذاشتن ادعیه مورد نیاز در لابه لای پروندان (فایل) رییس جمهور منتخب هستند!
تکذیب می‌کنم! صف شلوغ بود!
این دوستان خودنویسی که در این دو-سه هفته ای که ما غیبت داشتیم شایعاتی برای ما درست کردند مبنی بر این که بنده هفته زاده یکی از کاندیداهای کابینه دکتر حسن هستم یا بودم را به شدت تکذیب می‌کنم!
یعنی واقعیتش نه این که اصلا بحثی نبود خب یک سری پیشنهاداتی شد برای برخی از وزارت خانه ها اما در حد حرف بین من و منزل جان باقی ماند و ادامه پیدا نکرد.
در واقع ما رزومه خودمان را برداشتیم و به اتفاق منزل جان رفتیم مرکز تحقیقات استراتژیک برای رایزنی های اولیه اما لامصب انقدر آنجا به شکل استراتژیکی شلوغ بود که نتوانستیم نوبت بگیریم و اعصاب معصابمان داغون شد و برگشتیم!
تقریبا تمام اعضای ستادهای روحانی به ویژه آنها که در شب آخر بی خیال تحریم شدند و دیدند اوضاع خیط هست و باید سریع خودی نشان دهند و حتی یک سری از مردم عادی و کاربران فیس بوک هم با در دست داشتن کپی (بعضا اصل) رای خود به روحانی در صف کابینه ایستاده بودند و پُست می‌خواستند پُست!
تمرین مهم تر است یا مسابقه؟
حمید بقایی٬ معاون اجرایی، احمدی‌نژاد (بزرگ ِ سلسله خالی بندان) گفته که «متاسفانه مسابقه دروغگویی در کشور آغاز شده و دروغ‌های زیادی گفته می‌شود.»
این خبر را که خواندیم اول به مدت چند ثانیه با دهان باز به دوربین خیره شدیم بعد تازه متوجه شدیم که ای دل غافل! ما تا الان فکر می‌کردیم مسابقه است، نگو در این هشت سال فقط تمرین بوده و تازه مسابقه شروع شده!
البته کشتی گیرها از قدیم می‌گفتند که تمرین مهمتر از مسابقه است، ولی خب تمرین یک هفته، دو هفته، یک ماهف دو ماه، لامصبا هشت سال یه ضرب صبح تا شب یک ضرب «بستن» حالا بعد از هشت سال تازه مسابقه خالی بندی در میان مسئولان مربوطه شروع شده است! چه شود!؟ حالا نبند کِی ببند!
پشتیبانی ملت از خطای تاریخی رهبر!
شما کجا دیدید که ملت یک کشور این طوری پشتیبان ولایت فقیه باشند و هر چه ولایت فقیه خواست را مو به مو اجرا نکنند!
حالا در مسائل سیاسی و اقتصادی و مذهبی که ملت از پلیتیک لقمان حکیم استفاده می‌کنند که گفته بود: ادب از که آموختی گفت از بی تربیت ها! ملت هم هر چه مقام مرفع رهبری در ابتدای سال اسم و فامیل بازی می‌کند را برعکس انجام می‌دهند اما فکر نمی کردیم در زمینه زایمان و تولید بچه هم این طوری روی آقا را زمین بیاندازند!
خاطرتان است که آقا با چه سوز و گدازی نسبت به بحران کاهش جمعیت در کشور هشدار داد و حتی برای اولین بار بعد از بیش از دو دهه سوارکاری در این مملکت، گفت در زمینه توصیه به بستن لوله زنان و مردان و استفاده از کاندوم "خطای تاریخی" کرده است و از همه عذرخواهی کرد، و از همه آحاد ملت خواست تا به این روش ها (استفاده از کاندوم) خاتمه بدهند! 
حالا گزارش ها حاکی است که ملت بدتر لج کردند و دو تا سه تا کاندوم روی هم استفاده می‌کنند و تازه در مواردی که از دستشان در می‌رود و بچه ها از تکنیک های دیوید کاپرفیلد برای عبور از دیوار چین استفاده می‌کنند و سه تا کاندوم را مثل تحریم ها دور می‌زنند و ناخواسته تولید می‌شوند! هم نصیبی جز سقط شدن پیدا نمی کنند!
علی سلیمانپور٬ مدیر کل پزشکی قانونی استان اصفهان گفته: «در سه ماهه نخست امسال ۹۹ مورد درخواست سقط درمانی در استان اصفهان گزارش شده که در مقایسه با سال گذشته ۳۲ درصد افزایش درخواست رخ داده است.»
تازه این اصفهان است که یک کوچولو مذهبی تر از استانهای بزرگ دیگر کشور است و تازه بچه زیاد جزو سرمایه کاری خانواده به شمار می‌رود!
حساب روحانیت جا ندارد!
 علی اکبر ناطق نوری، رئیس دفتر بازرسی علی خامنه‌ای و بابای همانی که احمدی‌نژاد در مناظره انتخاباتی با میرحسین موسوی گفت: ته اش در میاد به پسرش! گفته است: «با وجود مشکلات، نارسایی‌ها، گرانی‌ها و عدم مدیریت‌ها، مردم هیچ کدام از این مشکلات را به حساب روحانیت نگذاشتند.»
به نظر من که راست می‌گه بنده خدا! شما برو حساب روحانیت را نگاه کن ببین چی داخلش هست؟
اصلا ببین حساب هاشان جا دارد که ملت این چیزهای الکی پلکی را بریزد به حساب روحانیت؟
اصلا کدام بانک در ایران و خارج غیر از ریال و ارز، چیزی به حساب کسی می‌ریزد؟ آن هم مشکلات و نارسایی ها و گرانی ها...