دوشنبه، تیر ۳۱، ۱۳۹۲

مرعشی خبرنگاران را «گداهای حرفه‌ای» خواند




حسین مرعشی، رییس دفتر سابق هاشمی رفسنجانی، خبرنگاران را «گداهای حرفه‌ای» خوانده است.


خبرگزاری مهر در گزارش خود درباره مراسم ختم پدر شهاب‌الدین طباطبایی که با حضور اصلاح‌طلبان برگزار شد، نوشته است: «حسین مرعشی در بدو خروج از مسجد هنگامی که در جمع خبرنگاران قرار گرفت با خنده خطاب به آنان گفت: شما مگر کار و زندگی ندارید؟! که مثل گداهای حرفه‌ای در مراسم ختم حضور پیدا کردید!»
خبرگزاری مهر نوشته است: «مرعشی وقتی با اعتراض و ناراحتی خبرنگاران به خاطر مزاح توهین‌آمیز خود قرار گرفت گفت: شوخی کردم از من ناراحت نشوید.»
به نوشته مهر، عضو حزب کارگزاران در پاسخ به این سوال که آیا صحت که سه وزارتخانه سهم اصلاح طلبان است اظهار داشت: «پس بقیه وزارتخانه‌ها را به چه کسی می‌دهند؟ به طرفداران آقای جلیلی بدهند. کارگزاران و اصلاح‌طلبان یکی هستند.»
این مراسم ختم عصر دیروز یکشنبه در مسجد جامع شهرک غرب برگزار شد که محمد خاتمی و محمدرضا عارف، محمدرضا خاتمی، بیژن زنگنه، احمد مسجد جامعی، عباس عبدی، حسن رسولی، احمد خرم، نعیمه اشراقی، صادق زیبا کلام، سعید لیلاز و مرتضی الویری نیز در آن حضور داشتند.
همچنین به نوشته مهر، مهسا امرآبادی و مسعود باستانی دو تن از محکومان امنیتی حوادث سال ۸۸ نیز در این مراسم شرکت کرده بودند.