پنجشنبه، اسفند ۱۴، ۱۳۹۳

چرا خبر مرگ خامنه ای را اعلام نمی نمایند!

اعضای مهم بدن آیت الله خامنه ای از کار افتاده اند

آیت الله علی خامنه ای، رهبر جمهوری اسلامی ایران در رابطه با از کار افتادن اعضای مهم بدن وی با فوریت به یکی از بیمارستان های تهران رسانده شده و پزشکان حال وی را وخیم ارزیابی می کنند. این مطلب را خبرگزاری روسی "اینترفاکس" با استناد به رسانه های گروهی عربی گزارش داده است.

در واقع خامنه ای از سرطان پروستات رنج می برد و به این خاطر بارها در بیمارستان بستری شده است.
اخیرا این بیماری به صورت متاستاز به تمام بدن رهبر جمهوری اسلامی سرایت کرده و چندی پیش وی از شرکت در مراسم عمومی خودداری نمود.
چندی پیش روزنامه فرانسوی "فیگارو" با استناد به منابع اطلاعاتی نوشت سرطان پروستات رهبر جمهوری اسلامی به مرحله چهارم، وخیم ترین مرحله رسیده و حداکثر دو سال از عمر وی باقی مانده است.
منابع فوق الذکر ادعا می کنند پزشکان بیماری سرطان خامنه ای را ده سال قبل تشخیص دادند.
رسانه های ایران هنوز خبر بستری شدن رهبر جمهوری اسلامی را مورد تایید قرار نداده اند.
"این خبری بود که برخی از خبرگزاری ها و رسانه ها از عربی گرفته تا روسی امروز آنرا پخش نمودند اما اغلب رسانه ها و خبرگزاری های مهم جهان چندان اعتنایی به آن نکرده اند حال یا پیگیر صحت و سقم آن هستند یا اینکه به دلایلی که خویش می دانند لازم ندیده اند که آنرا پخش نمایند! 
طبق رسوم حکومتهای دیکتاتوری و وابسته که هیچ جایگاهی در بین مردم خود ندارند اینگونه عمل می کنند که همیشه چندین برنامه و مصاحبه ظبط شده از شخص اول مملکت دارند که می توانند برای سرپوش گذاشتن بر مرگ آن شخص و جلوگیری نمودن از تشنج و آشوب مردم و در نهایت متلاشی شدن حکومت وابسته به آن شخص دیکتاتور این مصاحبه ها یا سخنان را از تلویزیونهای سراسری در زمان نبودن او در جایگاه قدرت پخش می نمایند. کاری که در زمان مرگ خمینی، کیم جونگ ایل رهبر پیشین کره شمالی، هوگو چاوز رئیس جمهور سابق ونزوئلا و... بارها و بارها در طول تاریخ انجام شده است. پس شکی نیست که برای شخص خامنه ای نیز بر اساس همین رسم عمل نمایند. این زمان فرصتی را در اختیار اشخاص نزدیک به دیکتاتور و کسانی که دارای مسئولیت هستند قرار می دهد تا امکانات لازم را برای سرکوب شورشهای احتمالی فراهم آورند، جانه زنی های لازم را برای معرفی فردی بعنوان جانشین او انجام دهند، تدابیر لازم را برای مراسم تدفین شخص دیکتاتور انجام دهند و خلاصه ذهنیت عمومی مردم را هم برای پذیرش آرام و به دور از هیجانات معمول آماده گردانند تا انتقال قدرت با کمترین هزینه ای برای ایشان و حکومت صورت پذیرد.
اینها نکات مهمی است که مردم و فعالین سیاسی برای استفاده از فرصت پیش آمده در نظر گرفته و با ذکاوت خویش یک بار و برای همیشه این رژیم ضد ایرانی را به زباله دان تاریخ پرتاب نمایند.
لازم است یادآوری شود که این ایام بهترین زمان برای وارد کردن ضربه نهایی به جمهوری اسلامی می باشد.
به امید پیروزی
پاینده ایران و پرچم ریبای سه رنگ شیرو خورشید نشان آن
ماهستیم... 



خواندن کامل متن: http://persian.ruvr.ru/news/2015_03_05/283206526/