شنبه، بهمن ۱۰، ۱۳۹۴

بیانیه جنبش ملی ماهستیم در اعتراض به سفر حسن روحانی به اروپا (تصاویر)

(( هستم اگر میروم   گر نروم نیستم))
نه به حسن روحانی و سیاست مگر و حیله اش
نه به کلیت نظام جمهوری اسلامی و ولایت فقیهِ شنیع اش
نه به انتخابات و صندوقهای دروغین رای اش و
نه به بی تفاوتیِِ مردمانِ اسیرش

با درود به شما هموطنان عزیزی که صدا و تصویر مرا از مقابل وزارت امور خارجه نروژ در اسلو می شنوید. 

امروز جمعه ۲۹ ژانویه۲۰۱۶، مصادف با ۹ بهمن ماه ۱۳۹۴ جنبش ملی ماهستیم
حضور سفیر مرگ جمهوری اسلامی در اروپا را شدیداً محکوم نموده و وظیفه خود میداند که فریاد حق طلبی مردم ستمدیده و دربند درون ایران را با صدایی رسا به گوش جهانیان برساند. این وظیفه ملی ماست که در برابر نیرنگهای رژیم اشغالگر و ضد مردمی ایران ایستاده و واقعیات را منعکس کنیم. فریاد مظلومانه فرزندان رشید و دلاور ایرانزمین باشیم که توسط خودفروختگانِ تازی پرست در قعر سیاهچاله های قرونِ وسطایی رژیم شکنجه می شوند. ای هموطن هوشیار، زمان / زمان حرکت است نه خمودگی و کُرنش در برابر مُشتی دکاندار دین، که جنایات و فسادشان در تاریخ ایران بی همانند است. زمان/ زمان  ایستادگی بر روی خواستِهاست و طلب کردنِ ارزشها و داشته های ایرانی است. زمان برگشت به هویت ملی و زدن مشتی محکم بر دهان یاوه گویانی است که سی و هفت سال مملکت ما را اشغال و مردم ما را به اسارت گرفته اند. ای هموطن با حرکت دوباره من و تو 
 جهانیان به این واقعیت خواهند رسید که این حکومت هیچگاه نماینده ملت بزرگ ایران نبوده و هیچ ایرانی میهن پرستی رژیم جمهوری اسلامی را از خود نمی داند. 
 کشورهای جهان آزاد باید بدانند اشخاصی که بعنوان نماینده و سفیر از طرف این حکومت معرفی میشوند تنها هدفشان پیشبرد اهداف و منافع رژیم که در جهت عکس منافع و مصالح کشور و مردم ایران و قوانین بین المللی می باشد.
در این راستا جنبش ملی ماهستیم با محکوم کردن شتاب عجولانه ی شرکتها و موسسات اروپایی و غربی  در جهت گسترش همکاریهای دو جانبه و بستن قرارداد با جمهوری اسلامی  این عمل را نشانه ی ضعف غرب در شناخت مانیفست و ماهیت واقعی این رژیم ضد بشری به حساب می آورد. 
آزاد سازی پولهای بلوکه شده، دلارهایی که حق واقعی مردم ایران است با وجود این حکومت نالایق، همانند سوختی است که در ماشین تولید وحشت و تکثیر تروریست، در منطقه و جهان تزریق شود. 
انداختن فرش قرمز و پوشاندن سمبلهای عشق و زایش از جمله امتیازات فراوانی است که کشورهای اروپایی به امید تغییر در سیاست کلی جمهوری اسلامی قائل شده اند، اما غافل از اینکه حسن روحانی و تیمش که رکورد دار اعدام در دوران کوتاه ریاست جمهوریش میباشد  با وظیفه فریب این کشورهها و افکار عمومی جهانیان در جهت تداوم بقای این حکومت و منیات قلبی رهبر فاسدش گام بر می دارد.
ما نباید سابقه این فرد خطرناک را که طی سی سال گذشته همیشه در جهت ثبات پایه های جمهوری اسلامی تلاش کرده از یاد ببریم.
  دیر یا زود جامعه جهانی به این نتیجه خواهد رسید
که برای برقراری آرامش در منطقه خاور میانه که پیامدهایش جهانی است
 باید با رویای اصلاح در ساختار چنین رژیم خطرناکی خداحافظی نماید و
چشم گشوده بر خواستهای منطقی مردم و فعالین سیاسی مخالف رژیم
که چیزی نیست جز سرنگونی حکومت جمهوری اسلامی با هدف
 رسیدن به حکومتی مردمی و شایسته در ایران .
پاینده ایران
برافراشته باد پرچم زیبای سه رنگ شیروخورشید نشان
جنبش ملی ماهستیم
نروژ
۲۹ ژانویه ۲۰۱۶
۹ بهمن ۱۳۹۴