یکشنبه، خرداد ۱۴، ۱۳۹۱

ترور نافرجام خامنه ای در عسلویه

سپاه آنلاین:منابع سپاه آنلاین خبر از سوء قصد به جان خامنه ای دادند.طبق گزارش ارسالی ترور نافرجام در سفر فروردین ماه سال جاری رخ داده است که بدلیل حساس بودن ماجرا در جهت منع انعکاس آن خبرگزاریها از پوشش دهی آن منع شدند. البته شرح ماوقع را ما در اینجا به اختصار بیان میکنیم.
در تاریخ هشتم فروردین ماه سال جاری آیت الله خامنه ای توسط هواپیمای شخصی خود تهران را به مقصد بندر عسلویه ترک کرد . در ابتدا ایشان تصمیم بر این داشتند طی مدت کوتاه (3روز) از فاز 2 و 3 و توسعه میدان گازی پارس جنوبی دیدن کنند وبنابر مصلحت امنیتی بعد از مراجعت ایشان به پایتخت از دستاوردهای سفر مذبوردر رسانه ها رونمائی شود ولی با وجود تمهیدات اطلاعاتی و امنیتی بازهم قافیه باخت و پرسنل مجموعه های یاد شده با توجه به رفت و آمد مشکوک نیروهای تیپ ولی امر کمی قبلتر از حضور آیت الله خامنه ای و تعطیلی چند روزه و زیر نظر بودن خوابگاه ها از آمدن وی باخبر شدند.

در بازدید ماموران تیپ ولی امر از ساختمان های داخلی سایت در آشپزخانه واحد ترابری فاز 3 دو اسلحه کمری و دو بمب دستی کشف کردند .با اینکه تمامی پرسنل را از سایت به خوابگاه فرستاده بودند وخوابگاه تحت نظر بود آنها تنها محل اسلحه ها را تحت نظر نامحسوس گرفتند .تا اینکه بعد از مدتی یکی از کارگران سایت تحت پوشش نظافت با چرخ دستی وارد شد وهنگامیکه قصد داشت اسلحه ها و بمب دستی یاد شده را از مکان یاد شده خارج کند توسط ماموران حفاظت ولی امر دستگیر شد.
این اتفاق زمانی رخ داد که آیت الله خامنه ای سه ساعت قبل از آن وارد محل توسعه میدان گازی پارس جنوبی شده بود وقرار بر آن بود که در مهمانسرای مدیران اسکان نماید.ولی به دلیل سهل انگاری و کم کاری ماموران حفاظت ولی امر در جهت آماده سازی محل ورود و مکان استراحت وی و عدم تمهیدات رفاهی ایشان سفر سه روزه در 10 ساعت خلاصه شد و به سرعت به پایتخت برگشتند....
نام یکی از دو نفر دستگیر شده در این عملیات ناموفق "محمود عباس زاده" ساکن شهرستان جم است که مدت شش سال در پارس جنوبی شاغل بوده است وبه گفته منبع مطلع سپاه آنلاین به هیچ حزب یا گروه سیاسی وابستگی نداشته است و این یک نقشه ترور خودسرانه بوده است.آنها قصد داشتند با ورود ایت الله خامنه ای به سازه خود را به اتومبیل حامل ایشان برسانند و طی یک عملیات متهورانه و انتحاری خودرو را منفجر کنند اما همانطور که در بالا آمده نقشه لو رفته و عملی نشد و آنها بعد از دستگیری به سرعت به پایتخت منتقل شدند. و تاکنون خبری از آنها به دست نیاورده ایم . خبرنگار وابسته به خبر گزاری فارس که تحت مسئولیت سپاه پاسداران در این سفر حضور داشت اما از گزارش و پخش این خبر خودداری کرده است.
تعدادی از ماموران حفاظت ولی امر که پیش از سفر خامنه ای به عسلویه رفته بودند به دلیل کم کاری وسهل انگاری تا مدت 6 ماه توبیخ شده بودند و بعد از آن از ولی امر به محل دیگری در نیروهای مسلح منتقل شدند.

پاینده ایران وملت ایران