یکشنبه، آبان ۱۴، ۱۳۹۱

مهدی هاشمی دچار بیماری قلبی و تنفسی شد


خبرگزاری فارس خبر داده که مهدی هاشمی علاوه بر مشکل قلبی، دچار مشکلات تنفسی نیز شده و شب‌ها در سلول خود احساس تنگی‌نفس می‌کند و احتمال دارد وی به بیمارستان منتقل شود. ایرج ناظری متخصص قلب و عروق و پزشک مهدی هاشمی با حضور در زندان اوین و معاینه فرزند آیت‌الله رفسنجانی در محل بازداشتگاه در نامه‌ای رسمی به دادستانی خواستار انتقال فوری وی به بیمارستان جهت انجام آنژیوگرافی شدخبرگزاری فارس همچنین به نقل از یک منبع نزدیک به مهدی هاشمی نوشته که دادستانی باید زمان انتقال وی به بیمارستان را تایید کند و احتمال داد در روزهای آینده این کار صورت گیرد.

این خبرگزاری نزدیک به سپاه پاسداران اضافه کرده که مهدی هاشمی علاوه بر مشکل قلبی، دچار مشکلات تنفسی نیز هست و شب‌ها در سلول خود احساس تنگی‌نفس می‌کند و برخی اوقات نیمه‌های شب از مسوولان بازداشتگاه خواسته که وی را برای هواخوری به محوطه باز منتقل کنند.
به تازگی وکیل مهدی هاشمی اعلام کرد که مهدی هاشمی که هنوز در بازداشت به سر می‌برد از چهار روزنامه جوان، ایران، وطن امروز و کیهان و همچنین سایت رجانیوز شکایت کرده است.
« این مشکلات تنفسی و قلبی که برای ایشان پیش آمده دو حالت دارد: یا نظام با رفسنجانی به توافق رسیده که باید برای نظام قربانی بدهد همچون محسن رضایی که از شر فرزند ناباب و نافرمان و افشاگر خویش راهت شد! یا این ترفندی است برای رهایی و نجات از زندان، چون کسانی که تجربه زندان رفتن را دارند می دانند که در بعضی مواقع و برای اشخاص خاصی وکیل و پزشک این درد را برای فرد زندانی تجویز می نماید! به هر روی در هر دو حالت این شخص رفسنجانی است که از مسئله ی پشت پرده پسر خویش و آینده ی او باخبر است! و باید پاسخگو باشد.»