سه‌شنبه، فروردین ۰۶، ۱۳۹۲

طائب: آقای هاشمی خودتان را خسته نکنید؛ شما در بین مردم مقبولیت ندارید


مهدی طائب با انتقاد از اکبر هاشمی رفسنجانی گفته است وی که این روزها دائما از طرح «دولت وحدت ملی» دم می‌زند چرا در زمان دو دوره ریاست جمهوری و در کابینه‌اش هیچ «اغیاری» را راه نداد.

حجت‌الاسلام مهدی طائب، رییس شورای قرارگاه راهبردی عمار در گفتگوی تفصیلی با «نسیم» در خصوص آقای رفسنجانی گفت: «من همواره به هاشمی رفسنجانی توصیه می‌کنم که خودتان را خسته نکنید. شما برای خط دادن به مردم در بین مردم مقبولیت ندارید. به دلیل گذشته‌ای که از خود به جای گذاشتید مردم دیگر از شما خط نمی‌گیرند. مردم تحلیل‌های شما را صائب نمی‌بینند. »
وی با بیان اینکه هاشمی باید هم در مشاوره دادن و هم در مشاوره گرفتن تجدید نظر کند گفت: «به ایشان می‌خواهم عرض کنم که شما بیش از این ظرفیتی که دارید نمی‌توانید مصلح باشید. الان با حکم رهبری ریاست مجمع تشخیص مصلحت را بر عهده دارید و ظرفیت شما این است.»
رییس شورای قرارگاه راهبردی عمار در ادامه گفت: «دولت وحدت ملی را که هاشمی امروز از آن دم می‌زند را مردم ما قبول دارند اما سوال من از ایشان این است که شما در زمانی که دو دوره رییس‌جمهور بودید در کابینه خودتان از اغیار راه دادید؟»
طائب با اشاره به نامه هاشمی به آیت‌الله خامنه‌ای در سال ۸۸ گفت: «نامه کذایی شما پازل فتنه ۸۸ را تکمیل کرد با این حال اگر میر حسین را از فتنه ۸۸ بیرون بکشیم آقای هاشمی نمی‌توانست در خیابان جریان راه بیاندازد.»
وی در پاسخ به این سخن آقای رفسنجانی که گفته است پیش‌بینی امروز احمدی نژاد را می‌کرده است هم گفت: «بایدعرض کنم که اولا موضوع نامه بی‌سلام شما بحث دیگری بود و در ثانی اقدامات آقای احمدی نژاد در حدی نیست که اهمیتی داشته باشد.»
طائب در بخش دیگری از سخنان خود و در خصوص کاندیداتوری مشایی هم گفته است: «با اطمینان می‌گویم که مشایی کاندیدا نمی‌شود. اگر کاندیدا شود خلاف تمام اهداف‌شان عمل کرده است.  جریان انحرافی نه تنها نمی‌خواهد انتخابات برگزار شود بلکه به دنبال این است که جامعه را دچار التهاب و درگیری کند. مشایی به دنبال کاندیداتوری نیست.»
وی افزوده است: «شعار بهار تتمه‌ای است از سی دی ظهور بسیار نزدیک است. جریان انحرافی می‌گوید بهار، امام ما است یعنی امام زمان فردا پس فردا می‌آید. معتقدم با القاء این مفهوم قصد دارند بگویند که ای مردم دیدید که امام نیامد پس بدانید انتظارتان انتظاری بی‌خود است. بعد از انتخابات جایگاه این جریان عاقبتی مانند امثال مهاجرانی خواهد بود.»
مهدی طائب در پایان و درباره‌ی اصلاح‌طلبان هم چنین گفته است: «اصلاح طلبان دیگر کفگیرشان به ته دیگه خورده است و تنها کسی که دارند خاتمی است، در صورتی که خودشان هم می‌دانند او دیگر جایگاهی در بین مردم ندارد.»