چهارشنبه، فروردین ۰۷، ۱۳۹۲

۶۴ درصد مردم آمریکا موافق حمله نظامی به ایران هستند

image
نتایج یک نظر سنجی جدید در آمریکا نشان می‌دهد ۶۴ درصد از مردم این کشور موافق گزینه حمله نظامی به ایران برای بازداشتن جمهوری اسلامی از تولید سلاح هسته‌ای هستند.

به گزارش عصر ایران به نقل از روزنامه جروزالم پست اسراییل، نتایج نظرسنجی جدید موسسه «پیو» در آمریکا نشان می‌دهد ۶۴ درصد از آمریکایی‌ها موافق بازداشتن ایران از تولید سلاح هسته‌ای حتی به قیمت گزینه‌ی حمله نظامی هستند.
بر اساس نتایج این نظرسنجی ۲۴ درصد از آمریکایی‌ها نیز گفته‌اند حتی در صورت دستیابی ایران به سلاح هسته‌ای، آمریکا نباید گزینه‌ی نظامی را درباره‌ی این کشور به مورد اجرا بگذارد.
در بخش دیگری از این نظرسنجی آمده است، جامعه جوان آمریکایی کمتر از افراد ٦٥ سال به بالای این کشور طرفدار اسراییل هستند.
گفتنی است اواخر اردیبهشت‌ ماه سال قبل، میزان حمایت از گزینه‌ی نظامی در آمریکا علیه ایران، کمتر از ٦٣ درصد بود.
همچنین موسسه‌ی تحقیقاتی زاگبی در اواسط اسفندماه سال ٩١ اعلام کرد: نتایج یک نظرسنجی در بیست کشور مسلمان حاکی از افت شدید محبوبیت حکومت اسلامی ایران میان شهروندان این کشورها است.
در همین حال منابع خبری چند عکس تصویر ماهواره‌ای جدید از «تاسیسات قدس» در منطقه پارچین منتشر کرده‌اند که برخی فعالیت‌های تسلیحاتی جمهوری اسلامی را در این منطقه افشا می‌کند. بر اساس این عکس‌ها کارشناسان هشدار داده‌اند که ایران خیلی زودتر از آنچه انتظار می‌رفت به تولید بمب هسته‌ای نزدیک شده است.