چهارشنبه، اسفند ۲۳، ۱۳۹۱

کیهان تهران تکلیف احمدی نژاد را معلوم کرد:

کیهان تهران تکلیف احمدی نژاد را معلوم کرد: نه اسلام شناس، نه کارشناس مدیریت جهانی، نه آدم شناس بلکه متوهم بلندپروازی که به اقدامات سخیف مشغول است
نه اسلام شناس، نه کارشناس مدیریت جهانی، نه آدم شناس بلکه متوهم  بلند پروازی که به اقدامات سخیف مشغول است!


 حسین شریعتمداری مدیر مسئول کیهان تهران در «یادداشت روز» سه شنبه 22 اسفند زیر عنوان «زنده باد کدام بهار» به صراحت احمدی نژاد را شخصی نامید که نه اسلام می شناسد و نه قابلیت درک مدیریت جهانی و نه شایستگی شناخت «اولیاء الله و مردان بزرگ» را دارد.
کیهان تهران نوشت که احمدی نژاد آرای مردم را نیز به این دلیل که دارای چنین کیفیاتی است کسب نکرده است بلکه فقط برای این رأی آورد که «بر کرسی ریاست قوه اجرایی کشور بنشیند و اداره امور اجرایی را بر عهده بگیرد». شریعتمداری البته به این واقعیت اشاره نکرد که این «دلیل» نه دلیل رأی مردم، بلکه دلیل رأی «رهبر» به احمدی نژاد و پشتیبانی آشکار از او بوده است.
شریعتمداری در یادداشت روز خود همچنین نوشت: «آقای احمدی نژاد، آدم کم هوشی نیست و به همین علت نمی توان باور کرد که از سخیف بودن اقدامات اخیر خود بی خبر است» و پرسید اگر انگیزه احمدی نژاد از این اقدامات سخیف «دهن کجی به مردم» نیست، پس چیست؟!
کیهان تهران آنگاه تعریف و تمجید احمدی نژاد از مشایی را یکی از این اقدامات سخیف نامید و مشایی را رهرو سازمان سیا معرفی کرد که می خواهد «مکتب ایرانی» را به جای «مکتب اسلام» بنشاند.
کیهان تهران در پایان یادداشت روز، شعار «زنده باد بهار» دار و دسته احمدی نژاد را همردیف واژه «باب» قرار داد و نوشت: «گفتنی است، سرکرده آن فرقه ضاله و صهیونیستی نیز ابتدا از واژه - باب- و ادعای ارتباط با امام زمان (عج) آغاز کرد و در نهایت، مدعی شد که خود امام زمان (عج) است!!» حسین شریعتمداری، «گفتنی های دیگر» را به «بعد» موکول کرد.
در هفته های اخیر لحن کیهان تهران و دار و دسته ذوب شده در ولایت فقیه علیه احمدی نژاد و دار و دسته اش شدت و غلظت بیشتری یافته است و به نظر می رسد هر چه به انتخابات ریاست جمهوری نزدیک می شویم، صف بندی دار و دسته های درون جمهوری اسلامی و دهن کجی های آنها به یکدیگر، و نه بر خلاف ادعای شریعتمداری به «مردم»، هر روز بیشتر می شود.
کیهان آنلاین