یکشنبه، اسفند ۲۷، ۱۳۹۱

برگه‌‌ی تقلب برای راه‌اندازی حساب فیسبوک

image
آیا هنوز دوستانی دارید که در فیسبوک عضو نیستند؟ شاید از مشکل بودن باز کردن حساب شاکیند و یا با اینترنت و شبکه‌های مجازی میانه‌ی خوبی ندارند. برای راضی کردنشان از این برگه‌ی تقلب یا اینفوگرافیک استفاده کنید.

فیسبوک در سال ۲۰۰۴ شروع به کار کرد و امروز با داشتن بیش از یک میلیارد کاربر فعال پرطرفدارترین شبکه‌ی اجتماعی دنیا است. این شبکه‌ی مجازی با هدف ایجاد ارتباط راحت‌تر میان مردم ایجاد شد  و این روزها شاید کم‌تر کسی باشد که با استفاده از این وبسایت با دوستان و خانواده‌ی خود در ارتباط نباشد.
این امر در میان کاربران ایرانی نیز صحت دارد. بر اساس آمار جهانی اعلام شده توسط موسسه گلوبال استتز (StatCounter)، در مقایسه بین محبوبیت و بیشترین تعداد کاربران شبکه‌های اجتماعی، فیسبوک در میان ایرانی‌ها بیشترین طرفدار را دارد. براساس نتایج این آمار، فیسبوک در میان ایرانی‌ها، از اسفند ماه سال گذشته با ۶۰ درصد نفوذ توانسته جایگاه خود را به ۹۸ درصد برساند.
با ببررسی این داده‌ها شاید کم‌تر کسی به یک برگه‌ی آموزشی برای باز کردن یک حساب فیسبوک نیاز داشته باشد، اما تا شبکه‌های اجتماعی فعال هستند، همیشه کاربران جدیدی هم هستند که نیاز به راهنمایی برای راه اندازی یک حساب کاربری دارند.
شما هم حتما دوستانی دارید که هنوز حاضر به باز کردن حسابی در فیسبوک نشدند. از شما اصرار و از آنها انکار که «آخه این به چه درد من می‌خورد؟» «من با این جور چیزها میانه‌ی خوبی ندارم،» یا «من اصلاً بلد نیستم از کجا شروع کنم!»
برگه‌ی تقلب ذیل، در ۵ گام ساده، نحوه‌ی باز کردن یک حساب فیسبوک را به شما آموزش می‌دهد و ویژه‌گی‌های مختلف این سایت را به شما معرفی می‌کند. این برگه را برای دوستان خود بفرستید. تضمینی در کار نیست، ولی شاید راضی شدند و هر چه زودتر به شبکه‌ی یک میلیارد نفری فیسبوک پیوستند.
برای دانلود برگه به روی لینک پایین صفحه کلیک کنید.
درباره‌ی این برگه‌ی تقلب و دیگر مطالب بخش فن‌آوری خودنویس چه فکر می‌کنید؟ دیدگاه‌های خود را در صفحه‌یفیسبوک یا توییتر خودنویس با ما در میان بگذارید.