چهارشنبه، فروردین ۰۷، ۱۳۹۲

وزارت اطلاعات جمهوری اسلامی به مردم: مثل مردم اروپا با نهادهای امنیتی همکاری کنید!


وزارت اطلاعات جمهوری اسلامی در یک اطلاعیه  شامل 23 بند از یک سو به مردم هشدار داد که مراقب «بیگانگان» باشند و به «شایعات» توجه نکنند و از سوی دیگر از آنها خواست مانند «مردم اروپا» با این وزارتخانه و نهادهای امنیتی همکاری کنند.
در شرایط حساسی که جمهوری اسلامی به سر می برد، وزارت اطلاعات رژیم  نیز با انتشار این 23 بند و مفادی که انتخاب کرده است نشان می دهد که نهادهای امنیتی خود را برای موقعیت های ویژه و پیش بینی ناپذیر آماده می کنند و در این راه می خواهند با ترفندهای مختلف از نیروی مردم نیز علیه خود مردم استفاده کنند. 

به گزارش خبرگزاری ها، وزارت اطلاعات جمهوری اسلامی که نه تنها مانند نهادهای امنیتی کشورهای اروپایی حافظ امنیت و آرامش و اسایش مردم نیست بلکه خود یکی از عوامل و دلایل عدم امنیت و هجوم و دست درازی به حریم فردی و اجتماعی شهروندان ایران به شمار می رود، از مردم خواسته است مانند «مردم اروپا» با نهادهای امنیتی همکاری کنند. باید گفت اگر مردم کشورهای اروپایی با نهادهای امنیتی خویش همکاری می کنند و اطلاعات خویش را درباره موارد جنایی و  ضد ملی و هم چنین تروریسم و تروریست هایی که از جمله از سوی جمهوری اسلامی در این کشورها فعال هستند در اختیار پلیس و نیروهای انتظامی و امنیتی قرار می دهند، در عوض اطمینان دارند که این اطلاعات علیه خود آنها و خانواده و در و همسایه و شهروندان دیگر به کار نخواهد رفت و به طور هدفمند در خدمت حفظ امنیت ملی و در نتیجه امنیت خود آنها و شهروندان آن کشور به کار گرفته می شود.
چنین درخواست بی شرمانه از مردمی که از دخالت و پیگرد و بگیر و ببندهای گشتاپویی وزارت اطلاعات و نهادهای امنیتی رژیم به ستوه آمده اند، نشانه دیگری از توهمی است که رژیم نسبت به موقعیت و محبوبیت خود در جامعه و میان مردم دارد. در عین حال هراس رژیم از رویدادهای احتمالی ماه های آینده چنان است که وزارت اطلاعاتش به مردم توصیه می کند به «رسانه های بیگانه» اعتنا نکنند و «شایعات» آنها را که جز خبر و گزارش از وضعیت جامعه ایران و موقعیت متزلزل رژیم در میان مردم، در منطقه و در جهان نیست، گوش نکنند! د
ر این میان وزارت اطلاعات فراموش نکرده تا در آخرین بند این اطلاعیه از ایرانیان مخالف در خارج از کشور نیز بخواهد «بدون نگرانی» با سفارت خانه های جمهوری اسلامی تماس بگیرند تا احتمالا با بده و بستان در زمینه جاسوسی و خبرچینی از نیروی آنها نیز برای حفظ رژیم و مقابله با جنبش های اعتراضی مردم در داخل و علیه پشتیبانی ایرانیان خارج از کشور از آنها استفاده شود.