جمعه، فروردین ۲۳، ۱۳۹۲

ویروس‌های سایت‌های پورن، مقاربتی است!


image
همه ما می‌دانیم یک ارتباط جنسی نامطمئن و محافظت نشده، می‌تواند منجر به بیماری‌های مقاربتی شود، اما عجیب به نظر می‌رسد اگر کامپیوتر شما با تماشای سایت‌های نمایش دهنده عکس‌های برهنه و روابط جنسی، دچار صدمه بشود. این مساله شدنی است...

در یک خیابان شلوغ امکان این که بدون آنکه بفهمیم، جیب‌مان را بزنند بیشتر است، به خصوص که یک محله «بدنام» باشد که در این صورت روی‌مان هم نشود از سارقان شکایت رسمی کنیم. سایت های پورنوگرافی مثال چنین موقعیتی هستند.
وقتی از سایت های معتبری مثل خبرگزاری‌ها بازدید می‌کنیم، آنها نسبت به محتوای خود احساس مسوولیت بیشتری می‌کنند تا یک سایت پر بیننده که عکس‌های مربوط به بدن‌های برهنه را به نمایش می‌گذارد. همین مساله موجب می‌شود در معرض خطراتی باشیم.
همه ما می‌دانیم یک ارتباط جنسی نامطمئن و محافظت نشده، می‌تواند منجر به بیماری‌های مقاربتی شود، اما عجیب به نظر می‌رسد اگر بخوانیم افراد با تماشای سایت‌هایی که عکس‌های برهنگی منتشر می‌کنند، دچار صدمه بشوند.
به گزارش ایندیپندنت، یک محقق به نام کنراد لانگمور، مدعی شده که تبلیغات سایت‌های بالاتر از ۱۸ بیشترین مقدار بدافزار را در خود دارند.
خانم لانگمور به بی بی سی گفته است که دو سایت مشهور این صنعت، بزرگترین تهدیدهای بدافزاری هستند. به گفته این محقق، در یکی از این دو سایت، بیش از ۱۲ درصد تبلیغات، ویروسی بوده‌اند.
یکی از این سایت‌ها جزو پربیننده‌ترین سایت‌های اینترنتی در سال گذشته در سراسر جهان بوده است.
این محقق خواستار آن شده تا اگرچه پرداختن به این سایت ها یک تابو به شمار می‌رود، اما راه‌هایی برای مجبور کردن آنها به محافظت بیشتر از کاربران‌شان باز شود.