سه‌شنبه، اردیبهشت ۰۳، ۱۳۹۲

خامنه ای روی دست دیوانگان متوهم تاریخ بلند می‌شود: تدوین شاخص‌های زن «طراز انقلاب اسلامی» بر اساس دیدگاه‌های «رهبر»

zanan
 همه رهبران متوهم که دست به جنایت زده و بر کشتگان خویش مجسمه‌های عظیم طلایی یا برنز بر پا کرده اند و یا با تظاهر به فقر و فروتنی، تبلیغات عظیم مغزشویی به راه انداخته اند، سرانجام قربانی همین توهمات شده اند. مجسمه‌هایشان به زیر کشیده شد و تبلیغات و مغزشویی شان به عنوان تجربه‌های جنایی در سیاست مورد بررسی قرار گرفته اند. دم و دستگاه تبلیغاتی جمهوری اسلامی‌در این زمینه یکی از مواردی است که با وجود خطوط مشترک با پیشینیان، استثنایی نیز هست.
در کنار این رهبران متوهم اما همواره افرادی وجود دارند که دیوانگی آنها راتشدید و تبیین می‌کنند. در بسیاری موارد این «همراهان» کاسه داغ تر از آش هستند که اتفاقا سر بزنگاه و در مواقع فروپاشی و سقوط غیب شان می‌زند!

مینو اصلانی که ظاهرا «زن» است و رییس بسیج جامعه زنان و عضو شورای فرهنگی و اجتماعی زنان، در گفتگویی با سایت «تسنیم» خبر می‌دهد که قرار است ویژگی‌های «زن» بر اساس «فرمایشات» و «دیدگاه مقام معظم رهبری» مورد بررسی قرار گرفته و به عنوان «زن مسلمان طراز انقلاب اسلامی‌برای ایرانیان و زنان مسلمان جهان ارائه شود». به خوبی دیده می‌شود که چگونه رژیم اسلامی‌و ایدئولوژیک جمهوری اسلامی‌با نسخه برداری از دیگر رژیم‌های ایدئولوژیک و نشاندن واژه‌های اسلامی‌به جای آنها، همچنان پا جای پای آنها می‌گذارد.
و اما «شاخص‌های زن طراز انقلاب اسلامی‌چیست؟» با خواندن این شاخص‌ها و آشنایی با «دیدگاه مقام معظم رهبری» و مقایسه آن با جامعه واقعی ایران و زنانش کاملا مشخص می‌شود که حکومت اسلامی‌در ایران از یک سو آب در‌هاون می‌کوبد و از سوی دیگر برای تبدیل زنان ایران به چنین «الگویی» باید از روی نعش آنها بگذرد. شاخص‌هایی که مینو اصلانی و بسیج زنان موفق به کشف آنها شده اند عبارتند از:
دل‌آرام مرد بودن و مایه آرامش زندگی
دوری از فرهنگ غربی، پیشتازی در میدان علم
پرهیز از جابه‌جایی نقش‌‌های زن و مرد
عفاف در مسائل پزشکی زنان و شمولیت عفاف برای زن و مرد