شنبه، فروردین ۱۶، ۱۳۹۳

عفو رهبری ایران شامل شهرام جزایری نشد!

jazaieriاگر که می شد چه می شد!
در سالروز نکبت بار روز جمهوری اسلامی، سر دسته دزدان دستور آزادی یکی از نوچه زادگان دزد خود را صادر نماید!

مدیر کل زندان‌های استان تهران درباره برخی گمانه زنی‌ها مبنی بر وجود نام «شهرام جزایری» در فهرست مشمولان عفو به مناسبت روز جمهوری اسلامی که اخیرن از سوی آیت‌اله «علی خامنه‌ای» رهبری جمهوری اسلامی ایران ابلاغ شد گفت: «نام شهرام جزایری در کمیسیون عفو مطرح نشده است.»
«سهراب سلیمانی» روز شنبه شانزدهم فروردین ماه به خبرگزاری رسمی ایران «ایرنا» گفته است: تا جایی که اطلاع دارم نام شهرام جزایری در کمیسیون عفو مطرح نشد.
بر اساس گزارش «ایرنا» مدیر کل زندان‌های استان تهران اضافه کرده است: مشمولان عفو پس از تایید کمیسیون های عفو استانی و مرکزی به رییس قوه قضاییه ارایه می‌شود و وی نیز پس از تایید به رهبر جمهوری اسلامی ایران تقدیم می‌کند.
«سلیمانی» هم‌چنین گفته است: «با توجه به شرایط یاد شده، بعید می‌دانم نام شهرام جزایری در فهرست مشمولان عفو و تخفیف مجازات به مناسبت سال‌روز جمهوری اسلامی باشد.»
یازدهم فروردین ماه جاری، آیت‌اله «علی خامنه‌ای» رهبر جمهوری اسلامی در آستانه دوازدهم فروردین، سال‌روز جمهوری اسلامی ایران با پیشنهاد عفو و تخفیف مجازات ٩٢٠ نفر از محکومان محاکم عمومی و انقلاب، سازمان تعزیرات حکومتی و سازمان قضایی نیروهای مسلح موافقت کرده بود.
بنابه گزارش این خبرگزاری، به دنبال این عفو برخی منابع خبری از وجود نام «شهرام جزایری» در فهرست مشمولان عفو خبر داده بودند.
پیش‌تر نیز «سید محمود علیزاده طباطبایی» وکیل مدافع «شهرام جزایری» اعلام کرده رد مال موکلش 48.5 میلیون دلار بود که به طور کامل انجام شده و دوران محکومیت ١١ ساله وی نیز تمام شده و این موضوع از سوی اجرای احکام به دادستانی اعلام شده است.
وکیل مدافع «شهرام جزایری» ادامه داده بود: «جزایری دو برابر مبلغ رد مال، جزای نقدی داشت که بابت این مساله به اتهام تحصیل مال نامشروع، حداکثر باید دو سال زندان می‌ماند که این دو سال را نیز تحمل کرده است.»
«علیزاده طباطبایی» گفته بود: «جزایری به تازگی نیز شخصن نامه‌ای به رییس قوه قضاییه نوشته و از تمام کارهای خود اظهار ندامت و نیز تقاضای کمک کرده است.»
«شهرام جزایری عرب» یک تاجر و فعال اقتصادی ایرانی است که در سال ۱۳۸۱ در سن ۲۹ سالگی و در جریان یکی از بزرگ‌ترین و جنجالی‌ترین پرونده‌های فساد اقتصادی ایران بازداشت شد.